sobota, 7 lipca 2012

Brytyjska pogoda

Wszyscy mowili, ze pogoda w Wielkiej Brytanii jest paskudna. Zawsze sobie myslalam, ze penwie nie jest fajna az tak bardzo, ale nie moze byc az taka zla! Natomias wczoraj przekonalam sie jak to na prawde wyglada, gdy wstalam od rana i zobaczylam ladne, niebieskie niebo, postanowilysmy z Louise jechac do ZOO z Alexem. Wzielam przezornie bluze, tylko po to, aby ja po 2h zalozyc, zeby nie zmoknac. co i tak sie nie udalo, bo wracalam w przemoczonych od deszczu ciuchach. Przyjechalam sie przebierac, ale musialam zalozyc krotkie spodenki, bo bylo tak goraco, a wszystko po to, zeby wieczorem moglo znow lekko popadac. WOW. Juz bym wolala trzaskajacy mroz, niz zmienna pogode co 5 minut!

Ogolem, wczoraj spedzilam zajebisty wieczor z hostami i Louise. Jestem osoba, ktora komplenie nie umie wytlumaczyc, mam dziwny tok myslenia i jestem beznadziejna w tlumaczeniu. A wczoraj przyszlo mi wyjasnic gry w tysiaca i jeszcze po angielsku! Ale zrozumieli i bawilismy sie super ( chociaz Martin przeczytal w necie zasady i pozniej tlumaczyl moje tlumaczenia na bardziej zrozumialy:p). Jest tu dwojka malych dzieci, a tu jest taki halas i gwar, wszyscy krzycza, psy szczekaja. Az dziwne ze dzieci sie nie budza. Tak czy inaczej bylo super!
Wczoraj dostalam pierwsza wyplate i musze ja gleboko schowac, bo w weekend wychodze a nie chce stracic duzo :p

Trzymajcie sie! :)

2 komentarze:

  1. No, ta pogoda to jakiś żart chyba o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślałam że tam raczej cały czas pada i ogólnie łatwo wpaść w depresje z powodu braku słonecznej pogody :p

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :)