piątek, 15 czerwca 2012

13 days left

Bilet zakupiony ! 
Wylatuję 28 czerwca 2012 roku ! Lot Kraków - London (Gatwick), godz. 11:40 - 13:10 :D 
Bardzo z tego powodu się cieszę, jednak nie dociera do mnie, że tak mało czasu mi zostało ! Muszę tyle jeszcze zrobić ( listy już mam od jakiegoś czasu porobione, co kupić, co zabrać, co zrobić :D  Uwielbiam robienie list! <3 :D )... 
Biorę ubezpieczenie euro26, wszyscy o tym mówią dobrze i polecają, więc nie widzę problemów, tata mi musi załatwić :D 
Jeszcze dość ważnym zakupem są prezenty dla host family. Dzisiaj się wybieram do miasta, żeby zobaczyć za jakimiś zabawkami dla maluchów, a jak nie znajdę ciekawych rzeczy, no to zostaje jeszcze Poznań. 
Problem mam z Hostami, bo z jednej strony alkohol - dość dobry prezent, ale z drugiej trochę głupio chyba się będę czuła wręczając im flaszke... Najwyżej powiem, że to prezent od moich rodziców, żeby nie było głupio ^^ 

Zaczyna mnie przerażać ( ale tak pozytywnie w głównej mierze) czas który mi został! Jest go tak mało... Każde wyjście z przyjaciółmi ma ogromne znaczenie dla mnie. (nie, żeby wcześniej nie miało, ale teraz to tak jakoś bardziej odczuwam :D )  
Nie wyobrażam sobie pożegnania z tymi esolami ... 

Pozdro ! :) 




PS. - przeraża też mnie ilość blogów, które muszę przeczytać, bo nie robiłam tego regularnie :O czy wy musicie tak wiele pisać ?! 

5 komentarzy:

  1. Kurcze, albo cos mi sie pokrecilo w obserwatorach albo nie wiem co ale wydaje mi sie ze juz kiedys byla u mnie Mara ale blog miala inny ;p widze zbieznosc jakas ;p

    ja wyltuje tez za 13 dni:D i tez do Londynu. Bd mieszkac w samym Londynie? Na ile jedziesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna au pairka! Witam, witam! ;d
    Pisz często, bo uwielbiam czytać wszelkie blogi z tym związane.
    Właśnie, na ile jedziesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo widzisz! to super, a gdzie bedziesz mieszkac dokaldnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze pytam sie a nie spojrze tez na poprzednie posty! ;p wiem juz wszystko ;p
    tego samotnego ojca od razu bym odrzucila, au pair dla 17 latka i 13 latki w zyciu!
    Mysle ze sweitnie wybralas
    smieszne jest to ze mamy podobna sytuacje, ja mam 3 latke i dwie 10 miesieczne wiec tez male dzieciaczki i mama tez zostaje w domu :) godzina jazdy to nie tak duzo ;)

    Ania (http://dremworkhopelife.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  5. No wreszcie cię znalazłam z tym blogiem! :*

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :)