poniedziałek, 18 czerwca 2012

Time keeps runnin’ away

Czas leci, a ja mam wrażenie, że jestem głęboko w czarnej dupie... Co chwilę dopisuję coś do moich list, a nic z nich nie skreślam! Wkurzające.. A czasu coraz mniej.


Smartaupairs ( wpsółpracująca agencja z UK) podesłała mi taką stronę :  au pair friends . Czy jest tam któraś zalogowana ? Wiecie coś na jej temat ? 


I moja rodzinka podesłała mi obszerny "Au pair letter" ( na 6 stron ) opisujący ich rodzinę i moje przyszłe obowiązki. Nie wydaje mi się źle... jednak mam 3 ogromne psy, które będę musiała wyprowadzać na spacery - to będzie zabawne :D 
Zdziwiło mnie jednak zdanie: Any pictures of the family should remain private unless you habe premission from us to publish these in a public enviroment (such a website) Szczerze mówiac, to po pierwsze- chciałam sobie wstawić z małym zdjęcie, na fejsa, czy gdzieś... a po drugie, już ten warunek złamałam w pośnie niżej :p 


A tu znajduje się mój suggested weekly scheudle 




Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday
7.30 In the kitchen for breakfast. Feed the dogs and let them outside. Help with Alex while Nicky feeds Libby.
Tidy the kitchen, sort the laundry and take the dogs for a walk.
Take Alex to nursery. Take dogs for a walk. Laundry and other chores.
Tidy the kitchen, sort the laundry and take the dogs for a walk.
Alex has a music class in the morning so you can either do chores or have time to yourself.
Time for yourself
We often go to a local toddlers group in Brabourne – feel free to join us if you like or have time for yourself.
Walk the dogs around lunchtime
Nicky normally meets with some friends for lunch or tea – feel free to join us or you can have some time for yourself.
Time for yourself
Time for yourself.
Time for yourself.
We pick up Alex from nursery some time between 4 and 5pm
16.00 Alex has a swimming class – it’s really helpful if you can join us to help him get changed
5pm: Dinner bath and bed: Help with feeding Alex his tea, feed the dogs, bathtime for Libby and Alex, sit with Alex until Libby has gone to sleep so Nicky can then put Alex to bed. Give the dogs a quick walk.
Help Nicky cook dinner and clear up after dinner.




kWięc nie wygląda to najgorzej ! Płacą mi 70Ł, z tym, że opłacają telefon, na bliższe wycieczki benzynę. Ciekawe jak to będzie w rzeczywistości ,

Ciao :D 

5 komentarzy:

  1. fajnie ze bedzies zmiala samochod ale jak Ty sobie poradzisz z ta prawa strona? ;o

    moi nie napsiali nico zamieszczaniu ich na strony internetowe ale i tak nie bede zamieszczac :)

    ja tez mam wielka liste rzeczy do zrobienia :(

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra z lewa Maro z lewa ;p jeden kit ;p

    piwo w Londynie po przyjezdzie musowe, prawdaaa? ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. swoja droga, dobrze ze bedziesz dzien przedemna ;p ja sobie mojego dnia wylotu lekko nie wyobrazam - ciezko mi bedzie - ale chyba to kazdemu wiec ...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba pogubilam sie z ta twoja rodzina xd myslalam ze wzieelas samotnego ojca z jednym dzieckiem xd

    Sorry za bledy itp ale z telefonu pisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też tak myślałam.. albo nie ogarniam już.
      a 3 psy to zawsze jakaś atrakcja ;D Można kogoś poderwać na takim spacerze ze "zwierzaczkami". Ale zależy to jeszcze od tego jakie to są psy ;)

      Usuń

Dzięki za komentarz :)