czwartek, 14 czerwca 2012

Biuro


Na początek kilka informacji odnośnie biura i wszystkiego przed wyborem rodziny.

Wybrałam HappyAuPair . Myślałam jeszcze o GAWO, jednak wiele pozytywnych opinii było na temat tej agencji i dużym plusem jest fakt, że nie trzeba płacić przy dawaniu dokumentów. Płaci się wtedy, kiedy znajdzie się rodzinę (  i jest możliwość raty ). 
I zdecydowanie polecam to biuro ! Kontakt jest szybki, za każdym razem, gdy wysyłałam e-maila, dostawałam na następny dzień odpowiedź. Na każde pytanie (nawet te najgłupsze :D ) Pani z agencji odpowiadała mi szczegółowo i z duuuuużą cierpliwością. Rodzin miałam kilka zawsze na profilu. Po wybraniu rodziny, biuro pomogło mi we wszystkim, podało strony proponowanych linii lotniczych, które ubezpieczenie warto wykupić. Jestem zadowolona ze współpracy w 100 % . 

Dokumenty, które musiałam dostarczyć to:
- Au Pair Application
- List do host family
- Childcare reference
- Medical report
- Zaświadczenie o niekaralności ( nie musiałam dawać tego od razu, wysłałam to do agencji po miesiącu czy dwóch od wysłania poprzednich dokumentów, a w tym czasie już szukałam rodziny)
- zdjęcia
- kopię dowodu osobistego
- kopię prawa jazdy

Nie dołączyłam do moich aplikacji Introduction video, ponieważ nie miałam na to żadnego pomysłu i mało czasu miałam na wykonanie, ale istnieje taka możliwość. 

Dla wszystkich nowych polecam stronę Forum skarbnica wiedzy na ten temat ! Wielu ciekawych rzeczy można się dowiedzieć. Bardzo mi pomogła :) 

Chyba to na tyle... Następny post na temat mojej rodzinki i poprzednich :) 

Pozdro! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz :)